Thursday, January 20, 2011

mama , i love you !


kasut baby ni sebenarnya hadiah daripada mama . dia hadiahkan kasut ni sebelum aku sambung belajar kat uitm segamat or lebih terkenal dengan nama taman lalat . hahaha . mula-mula lalu kat depan kedai socks world mama kata tak nak beli stokin ke? pastu aku cakap ok je . mama belanja lah . waktu nak keluar dari kedai tu , tiba-tiba mama ternapak stokin baby yang cute dan comel dan kecil sangat . lepas tu mama cakap . angah , nak tak mama belikan stokin baby tu . aku pun tanyalah . untuk apa? mama pun cakap . "untuk angah ingat mama selalu . so bila ada kasut ni dekat dengan angah , angah boleh ingat mama . dan angah akan selalu ingat tak kira tinggi mana pun angah nanti bila dah besar , angah tetap akan ingat yang angah datang dari mama . mama nak angah berjaya dalam hidup . ingat pesan mama ni" whooaa . waktu tu rasa macam nak meleleh je air mata ni depan orang ramai . tapi aku tetap cover cun . hahaha . tapi apa yang mama cakap , aku akan ingat , simpan , pegang sampai bila-bila . i love you mama n abah !!

No comments:

Post a Comment