Thursday, January 20, 2011

bilik 9 sek men teknik

kawan-kawan , apa yang aku tulis pasal korang ni , yang aku susah sangat nak lupa ! i miss our memories...
its all about chentabatekcrew

NUR AINNAYATI (kapten softball)
beb,kalau aku nak cerita pasal kau kat sini sampai esok pun tak habis.aku ingat waktu kau selamatkan kitorang waktu kena tangkap dengan shima waktu dorm kita tengah mengintai f5 wat dinner.lawak sangat.kau dengan beraninya melawan shima yang sangat besar badannya.n lastly kau kena pelempang ngan ustazah sebab melawan sangat.malam tu kita semua kena kurung dekat kelas elektrik 1 sampai pukol 1 pagi sebelum ckgu yang hensem datang selamatkan kita.lagi 1 yang paling aku tak boleh lupa pasal kau.asal belajar je,mesti nak tido 5 minit.lepas 5 minit,kejot,ko kate ag , weh,lagi 5 minit ,,,berterusan sampailah kau tidur bersama buku-buku kesayangan kau.ada 1 hari tu.kau makan sambil belajar.aku nampak kau baring dan dengan perlahan mata kau tertutup rapat ! yang ajaibya separuh biskut terkeluar dari mulut kau.serius kau lah orang pertama yang aku nampak boleh tido dengan makanan.aku rindu buat LK (lukisan kejuruteraan dengan kau).
TENGKU NORFARAHIN
beb,kaulah pokok krismas aku.serius aku cakap.aku rindu kau.nak aku mengaku lagi? kau kawan yang aku paling syang nak tinggal.paling aku rindu.kau selalu teman aku cakap pasal lelaki.gosip2 terbaru,semuanya selalu jadi topik perbualan kita.aku ingat waktu kau ajak aku pergi tandas dengan fina pukul 3 pagi sebab sakit perot.haha.bengong.aku ingat waktu kita keluar prep lambat semata2 nak waktu balik dewan makan,terserempak ngan dak2 laki.haha..bapak gatal kita waktu tu.tapi sekarang.kau dah matang.aku dpat surat kau waktu birthday aku.aku tak paham apa yang kau tulis sebenarnya.mula2 kau cakap jaga diri elok2 lepastu tiba2 kau cakap kita kena memartabatkan kaum hawa.hahaha.lawak gila! serius aku rindu kau krismas!
AFRINA AZLAN (ketua pengawas 2009)
beb,aku ingat kau selalu sangat tidur.itulah hobi kau.suka sangat makan ayam.tak kiralah ayam apa.asalkan ayam kau kebas.aku ingat sebelum pergi sekolah lepas mandi mesti kau tidur kejap dengan uniform lengkap kau tu.suka sangat dengan warna hijau.aku pun tak tahu kenapa.dulu kau selalu jdi supplier honeystar dalam dorm.yang paling aku takleh lupe insiden kau letak something dalam baju.hahahaha.bapak tak leh bla.ko wat aku sakit perot gelak pagi2 bute.beb,aku dah dapat lesen . kau? fail kat bukit lagi?? hahahaha
NURHAFIDZAH OMAR
beb,aku nak ckap terima kasih kat kau sangat2.kalaulah betul dia jodoh aku.kau orang first yang aku akan bagi tau nanti.insyaalaah.aku nak mintak maap waktu birthday kau dulu.ramai2 nyanyi pastu tibe2 warden datang dorm kita.masing-masing kena gedebik ngan bantal yang keras.bengong nye fara.tak reti pilih bantal.pastu yang paling sedih kau jugaklah yang kena tulis nama kitorang dlam kertas tu.sorry beb.
pasal nunu,aku doakan kau ada jodoh dengan dia k..lupakanlah din din aladin yang tak guna tuh
ROGAYAH HASSAN (sasterawan mekanikal)
beb, aku selalu kehilangan bantal aku waktu pagi.haha.pandai2 lah pikir kat siapa bantal aku.erm.aku ingat waktu dorm kita kena drop ngan f5 kau buat gempak bila cakap nak bom f5.bapak berani beb ! aku tak pernah jumpa perempuan seberani kau.aku suka bila kau buat muka tak peduli.rasa sakit hati gila.paling tak leh bla waktu birthday kau.kitorang potong baju kau dekat tuuuuttttt.hahahahaha.aku harap kau simpan baju tuh sampai mati.aku tau kau tak leh tengok aku bangun dulu pagi pagi.tak kiralah cepat satu saat pun kau tetap nak bangun awal dari aku.hahaha.loga ! i love your style !

to be continued

No comments:

Post a Comment