Friday, February 11, 2011

best nya bila orang belanja !

tadi pergi makan kat secret recipe dengan nik nabilah,khairunnisa n nurhana nabila dekat secret recipe kat bandar segamat.ermmm.bunyi macam megah sangat secret rcipe tapi segamat je.hahaha.taman lalat tercinta.yang paling penting makan tadi bukan aku yang keluar duit.terima kasih kepada khairunnisa mokhtar yang telah mengenyangkan aku dengan mee kari n cake yang gila sedap.ermm.nanti ada rezeki aku belanja lah pulak kau.haha.tu pun lepas aku kawin.huhuhu.lepas makan pegi guardian.ape benda tah dorang beli aku pun tak tau.nak balik tadi nurhana nabila yang bawak kereta.macam nak tercabut jugaklah nyawa aku bila dia reverse laju laju.adooii.naseb tak arwah aku tadi.haha.anyway, congratulation sebab dah berjaya bawa aku balik uitm dengan keadaan selamat.total belanja harini

duit kereta =RM 10
nasi lemak = RM 1.50

rrrr..lari bajet aku harini

No comments:

Post a Comment